HOŞ GELMELİYDİNİZ...
Beni tanıyan yada tanımayanlar, yağmurdan kaçarken doluya tutulmadınız, belki keyifle okursunuz paylaşımlarımı ya da en fazla sıkılıp kaçarsınız...

BEN

Fotoğrafım
tarihsever,edebiyatilgilisi,müzikyapan,nev-i şahsına münahasır yazan,çizen,karalamacı.öğretmekten zevk duyan küçük beyin eğitmeni.

27 Temmuz 2011 Çarşamba

YALNIZLIĞIM GİBİ
Ben yalnızlığım gibi sıradan yağarken bacamdan
Yabancı kelimelerim çığlık çığlığa arka bahçemde.
arka bahçemde geri düşünceleri var,geriye dönüşlerimin.
Ben yalnızlığım gibi sadık duvarlara şiir yazamam…
Eski bi hırıltı gibi saklanırken göğsümde sesim
Ve yağmurda daha çok öksürdüğüm üzere
Üşüyorken ellerime benzettiğim ellerim
O kadar küçük ayrıntılar gibi ayakta kaldığım kaldırım
Lar’ımdan  sorumluluğum büyük sevgilerimden.
Ben yalnızlığım gibi dost kaldıklarıma haykıramam hayat.
Gözlerimde genç yorgunluklarımı arıttığım kan çanaklarıyla dolu
Bakışlarım varken bağırıp çağıramam…
Ben yalnızlığım gibi ve gölgemle yürürken ışığa bakamam.
Ben yalnızlığım gibiyim,yapamam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar